Київський метрополітен
Для збільшення зображення, що Вас зацікавило, натисніть на нього.
У разі будь-якого використання розміщених тут фото, гіперпосилання на цей сайт () є обов’язковим.

Киевский метрополитен
Для увеличения заинтересовавшего Вас изображения нажмите на него.
При любом использовании размещенных здесь фотографий, гиперссылка на этот сайт () является обязательной.




Київський метрополітен. Будівництво було розпочато 1949 року управлінням «Київметробуд». Першу ділянку (5,2 км.) Святошинсько-Броварської лінії (від станції «Вокзальна» до станції «Дніпро») введено в дію 6 листопада 1960. Станом на 2016 рік діють три лінії.
Святошинско-Броварська лінія налічує 18 станцій (тут і далі наводжу лише сучасні назви станцій): «Академмістечко», «Житомирська», «Святошин», «Нивки», «Берестейська», «Шулявська», «Політехнічний інститут», «Вокзальна», «Університет», «Театральна» (пересадка на станцію «Золоті ворота» Сирецько-Печерської лінії), «Хрещатик» (пересадка на станцію «Майдан Незалежності» Куренівсько-Червоноармійської лінії), «Арсенальна», «Дніпро», «Гідропарк», «Лівобережна», «Дарниця», «Чернігівська», «Лісова». Ця лінія проходить через центр міста із заходу на схід. Від станції «Академмістечко» до станції «Дніпро» траса проходить під землею, від станції «Дніпро» до станції «Лісова» - по поверхні, перетинаючи Дніпро і Русанівську протоку по залізобетонних мостах завдовжки 700 і 350 м.


Киевский метрополитен. Строительство было начато в 1949 году управлением «Киевметрострой». Первый участок (5,2 км) Святошинско-Броварской линии (от станции «Вокзальная» до станции «Днепр») вступил в строй 6 ноября 1960. По состояниию на 2016 год действуют три линии.
Святошинско-Броварская линия насчитывает 18 станций (здесь и далее указываю только современные названия станций): «Академгородок», «Житомирская», «Святошин», «Нивки», «Берестейская», «Шулявская», «Политехнический институт», «Вокзальная», «Университет», «Театральная» (пересадка на станцию «Золотые ворота» Сырецко-Печерской линии), «Крещатик» (пересадка на станцию «Майдан Незалежности» Куренёвско-Красноармейской линии), «Арсенальная», «Днепр», «Гидропарк», «Левобережная», «Дарница», «Черниговская», «Лесная». Эта линия проходит через центр города с запада на восток. От станции «Академгородок» до станции «Днепр» трасса проходит под землёй, от станции «Днепр» до станции «Лесная» - на поверхности, пересекая Днепр и Русановский пролив по железобетонным мостам длиной 700 и 350 м.


Фото Киева. Станция метро «Университет», подземный вестибюль. Фото квітня 2005 року.
Станція метро «Університет», підземний вестибюль.
Як на мене, - найкрасивіша станція...


Станция метро «Университет», подземный вестибюль.
По моему мнению, - самая красивая из станций...

The subway station “University”, underground hall.


Фото Киева. Станция метро «Театральная», подземный вестибюль. 3D рисунок в торце подземного вестибюля станции - театральный зал со сценой и зрителями. Фото січня 2015 року.
Станція метро «Театральна», підземний вестибюль.
3D малюнок в торці підземного вестибюля станції - театральна зала з лаштунками і глядачами.
Цей малюнок було презентовано загалу 6 листопада 2014 року.


Станция метро «Театральная», подземный вестибюль.
3D рисунок в торце подземного вестибюля станции - театральный зал со сценой и зрителями.
Этот рисунок был презентован обществу 6 ноября 2014 года.

The subway station “Teatralna”, underground hall.


Фото Киева. Мост Метро (вид с Гидропарка). Фото 2003 року.
Міст Метро (вид з Гідропарку).
Відкрито 5 листопада 1965 року. Двохярусна споруда для руху поїздів метро (верхній ярус, посередині) та автотранспорту (нижній, з боків). Збудовано неподалік від місця розташування колишнього Ланцюгового мосту, зруйнованого під час Великої Вітчизняної війни. Київський Міст Метро - перша в світі за розмірами прогонів аркова споруда на сухих стиках. Консолі складено з окремих залізобетонних блоків, що з`єднанні металевими болтами. Проліт між підпорами - 60 м. Довжина - 700 м.


Мост Метро (вид с Гидропарка).
Открыт 5 ноября 1965 года. Двухярусное сооружение для движения поездов метро (верхний ярус, посредине) и автотранспорта (нижний, по сторонам). Построен вблизи от места расположения бывшего Цепного моста, разрушенного во время Великой Отечественной войны. Киевский Мост Метро - первое в мире по размерам прогонов арочное сооружение на сухих стыках. Консоли сложены из отдельных железобетонных блоков, соединенных металлическими болтами. Пролет между подпорами - 60 м. Длина - 700 м.


Фото Киева. Станция метро «Академгородок», подземный вестибюль. Фото січня 2006 року.
Станція метро «Академмістечко», підземний вестибюль.

Станция метро «Академгородок», подземный вестибюль.

The subway station “Academmistechko”, underground hall.


Перша ділянка Куренівсько-Червоноармійської лінії почала діяти в 1976 році. Станом на 2016 рік ця лінія налічує 18 станцій: «Героїв Дніпра», «Мінська», «Оболонь», «Петрівка», «Тараса Шевченка», «Контрактова площа», «Поштова площа», «Майдан Незалежності» (пересадка на станцію «Хрещатик» Святошинсько-Броварської лінії), «Площа Льва Толстого» (пересадка на станцію «Палац спорту» Сирецько-Печерської лінії), «Республіканський стадіон», «Палац "Україна"», «Либідська», «Деміївська», «Голосіївська», «Васильківська», «Виставковий центр», «Іподром», «Теремки». Лінія проходить через центр міста з півночі на південь. Уся траса цієї лінії проходить під землею.

Первый участок Куренёвско-Красноармейской линии начал действовать в 1976 году. По состоянию на 2016 год эта линия насчитывает 18 станций: «Героев Днепра», «Минская», «Оболонь», «Петровка», «Тараса Шевченко», «Контрактовая площадь», «Почтовая площадь», «Майдан Незалежности» (пересадка на станцию «Крещатик» Святошинско-Броварской линии), «Площадь Льва Толстого» (пересадка на станцию «Дворец спорта» Сырецко-Печерской линии), «Республиканский стадион», «Дворец "Украина"», «Лыбидская», «Демиевская», «Голосеевская», «Васильковская», «Выставочный центр», «Ипподром», «Теремки». Линия проходит через центр города с севера на юг. Вся трасса этой линии проходит под землёй.


Фото Киева. Станция метро «Теремки», подземный вестибюль. Фото жовтня 2021 року.
Фото Киева. Станция метро «Теремки», подземный вестибюль. Фото жовтня 2021 року.
Станція метро «Теремки», підземний вестибюль.
Це - 52-га станція Київського метрополітену, відкрита 6 листопада 2013 року. «Теремки» є південною кінцевою станцією Оболонсько-Теремківської лінії.


The subway station “Teremky”, underground hall.
It is the 52nd station of the Kyiv metro, opened on November 6, 2013. “Teremky” is a station on the Obolonsko–Teremkivska Line, the southern end of the line.


Фото Киева. Станция метро «Выставочный центр», подземный вестибюль. Фото квітня 2017 року.
Станція метро «Виставковий центр», підземний вестибюль.

Станция метро «Выставочный центр», подземный вестибюль.

The subway station “Vystavkovyi Tsentr” (“Exhibition Centre”), underground hall.


Фото Киева. Станция метро «Голосеевская», подземный вестибюль. Фото березня 2018 року.
Станція метро «Голосіївська», підземний вестибюль.

Станция метро «Голосеевская», подземный вестибюль.

The subway station “Holosiivska”, underground hall.


Фото Киева. Станция метро «Почтовая площадь», подземный вестибюль. Фото лютого 2006 року.
Станція метро «Поштова площа», підземний вестибюль.

Станция метро «Почтовая площадь», подземный вестибюль.

The subway station “Poshtova Ploscha” (“Post Square”), underground hall.


Фото Киева. Станция метро «Минская», подземный вестибюль. Фото липня 2005 року.
Станція метро «Мінська», підземний вестибюль.

Станция метро «Минская», подземный вестибюль.

The subway station “Minska”, underground hall.


Перша ділянка Сирецько-Печерської лінії почала діяти в 1989 році. Станом на 2016 рік ця лінія налічує 16 станцій: «Сирець», «Дорогожичі», «Лук’янівська», «Золоті ворота» (пересадка на станцію «Театральна» Святошинсько-Броварської лінії), «Палац спорту» (пересадка на станцію «Площа Льва Толстого» Куренівсько-Червоноармійської лінії), «Кловська», «Печерська», «Дружби народів», «Видубичі», «Славутич», «Осокорки», «Позняки», «Харківська», «Вирлиця», «Бориспільська», «Червоний хутір». На цій лінії передбачено ще дві станції, які поки що не діють: «Львівська брама» та «Теличка». Через центр міста ця лінія проходить з північного заходу на південний схід, а потім через міст над Дніпром йде до новобудов Харківського масиву. Уся траса цієї лінії проходить під землею (за винятком моста над Дніпром).

Первый участок Сырецко-Печерской линии начал действовать в 1989 году. По состоянию на 2016 год эта линия насчитывает 16 станций: «Сырец», «Дорогожичи», «Лукьяновская», «Золотые ворота» (пересадка на станцию «Театральная» Святошинско-Броварской линии), «Дворец спорта» (пересадка на станцию «Площадь Льва Толстого» Куренёвско-Красноармейской линии), «Кловская», «Печерская», «Дружбы народов», «Выдубичи», «Славутыч», «Осокорки», «Позняки», «Харьковская», «Вырлыця», «Бориспольская», «Червоный хутор». На этой линии предусмотрены еще две станции, которые сейчас не действуют: «Львовская брама» и «Тиличка». Через центр города эта линия проходит с северо-запада на юго-восток, а затем через мост над Днепром идет в район новостроек Харьковского массива. Вся трасса этой линии проходит под землёй (за исключением моста над Днепром).


Фото Киева. Станция метро «Дорогожичи», подземный вестибюль. Фото червня 2016 року.
Фото Киева. Станция метро «Дорогожичи», подземный вестибюль. Фото червня 2016 року.
Станція метро «Дорогожичі», підземний вестибюль.

Станция метро «Дорогожичи», подземный вестибюль.

The subway station “Dorohozhychi”, underground hall.


Фото Киева. Станция метро «Сырецкая», наземная часть. Фото січня 2005 року.
Станція метро «Сирецька», наземна частина.

Станция метро «Сырецкая», наземная часть.

The subway station “Syretska”, surface hall.


Фото Киева. Станция метро «Сырецкая», подземный вестибюль. Фото січня 2005 року.
Фото Киева. Станция метро «Сырецкая», подземный вестибюль. Фото січня 2005 року.
Станція метро «Сирецька», підземний вестибюль.

Станция метро «Сырецкая», подземный вестибюль.

The subway station “Syretska”, underground hall.


Вже розпочато будівництво Подільсько-Вигурівської лінії. Її загальний напрямок - від станції «Вокзальна» (Святошинсько-Броварська лінія) до жилмасивів «Радужний» і «Троєщина», через Поділ і новий міст над Дніпром.

Уже начато строительство Подольско-Выгуровской линии. Ее общее направление - от станции «Вокзальная» (Святошинско-Броварская линия) до жилмассивов «Радужный» и «Троещина», через Подол и новый мост над Днепром.


Фото Киева. Утро. Над Днепром всходит Солнце. Строится новый Подольский мост через Днепр. Фото червня 2012 року.
Ранок. Над Дніпром сходить Сонце.
Будується новий Подільський міст через Дніпро.


Утро. Над Днепром всходит Солнце.
Строится новый Подольский мост через Днепр.



Першоджерела:
# “Київ. Енциклопедичний довідник”, Головна редакція УРЕ, Київ-1981.
# “Киев. Энциклопедический справочник”, Главная редакция УСЭ, Киев-1985.
# Сайт “Київський метрополітен”.




Пропоную мої інші тематичні колекції про Київ:




















Цей розділ неодмінно розширюватиметься та періодично поповнюватиметься. Заходьте!

Этот раздел обязательно будет расширяться и периодически пополняться. Заходите!






Усі права застережено. © 2003-2023 Сергій Клименко




Rambler's Top100